Ionicssss12

July 17, 2008

Fragmentele ma fac sa te iubesc mai mult . . .

Filed under: Uncategorized — ionicssss12 @ 9:26 pm

  • Sentimentele nu se pot scrie pe o foaie, sentimente se simt, se daruiesc. Iata ca melodiile si fragmentele  care ti`au placut te pot ajuta sa simti si sa daruiesti cuvinte frumoase persoanei pe care`o iubesti cel mai mult. E greu insa te ajuta mult. TE IUBESC8->..
  • “Eu si tu, doi gemeni:X” – chiar asa, impreuna, unul alaturi de altul, ne`am putea aseamana cu doi gemeni:x..

  •  “Stiu ca nu as mai putea sa iubesc o data asa “ – nu as mai putea .. Si da “Sper ca ce ai mai scump sunt eu:X”
  • “Ce`am simtit cu tine, nu mai simtisem niciodata” – cum sa mai simti asa ceva cu altcineva? pe cine as mai putea sa iubesc asa? ” Caci fara tine sunt gol cum e toamna pomul”
  • “Caci nu poti sa cazi, cand tii pe cineva de mana” – poti sa cazi cand tii pe cineva pe mana, insa daca iubesti cu adevarat si simti ca nu poti respira langa acea persoana, nu poti .. pentru ca in jocul de azi, ala complicat, iubirea domina.
  • “Sa fim impreuna mereu, doar noi 2, tu si eu ” ..
  • “Ii daruise tot ce avea .. ” – alaturi de tine, cine n`ar putea sa`si daruiasca chiar si sufletul?
  • “Privirea ta facea cat 1000 de cuvinte” – face si acum:x ..

  • “Ai cheia ce deschide un suflet inchis”
  • “In ceruri pe tine te voi astepta” – da8->. am sa te astept o viata si chiar si dupa aceea pentru ca nu e usor sa iubesti pe cineva asa cum te iubesc eu pe tine..

Indiferent daca e ploaie, furtuna, soare sau este linistit, indiferent de consecinte as face orice pentru ca nu vreau sa ma pierdd nimic. TE IUBESC!

“SIMT ca nu TE VOI UITA .. am IN GAND privirea ta “

2 Comments »

  1. Foarte frumos.Lovely.:*

    Comment by .Laluca. — July 17, 2008 @ 9:35 pm

  2. Hai fata , ce faci ne’ai uitat? .

    Comment by .Laluca. — August 5, 2008 @ 8:19 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Blog at WordPress.com.